هوینس: در جلسه با گواردیولا، حس می کنی که درحال پیشرفت درزندگی هستی

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از عطش سرمربی اسپانیایی برای موفقیت تیمش به شدت متعجب شده است

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ درصحبت هایی اعلام کرد که از عطش فراوانی که پپ گواردیولا برای کسب جامهای قهرمانی دارد،به شدت متعجب شده است.

هوینس درگفتگو با رسانه های آلمانی گفت:«گواردیولا خیلی جاه طلب است و با توجه به سن و سال کمش و با موفقیت های بزرگی که به دست آورده، جالب است که او هرروز با انگیزه های فراوانی برسر کار می آید و اصلا از میزان انگیزه هایش کاسته نشده است. کار کردن با او خیلی خیلی لذت بخش است. گواردیولا انسان خوشرویی است و همیشه قلبش کف دستش است و صادقانه کار می کند. من واقعا احساس خوشبختی می کنم که او را اینجا می بینیم. در جریان جلساتی که با گواردیولا داریم همیشه حس می کنیم که در حال رشد و پیشرفت در زندگی مان هستیم.»

رئیس باشگاه باواریایی درمورد تردیدهای موجود راجع به تغییر سبک بازی بایرن که در هفته های اخیر افزایش یافته گفت:« کاملا روشن است که پپ به کمی زمان نیاز داشت تا بتواند میان سیستمی که در بارسلونا مورد استفاده قرار می داد و سیستمی که برای بایرن به کار می گیرد ارتباط برقرار کند. من کاملا مطمئنم که هر دو فرهنگ به خوبی رشد خواهد کرد و نتیجه همکاری با این سرمربی اسپانیایی ثمربخش و مثبت خواهد بود.»